Preferujete levnou vizualizaci, nebo důraz na detaily a co nejvyšší atraktivitu?
Při objednání vizualizací si u nás můžete sami určit, zda budete chtít ušetřit jednotky tisíc, nebo za ně naopak dostat o to atraktivnější obrázky, které na první pohled více zaujmou pozornost potenciálního kupce nemovitosti.
Je pro vás u vizualizace důležitější nižší cena, nebo vyšší atraktivita vizualizace?
Při přípravě vizualizací dáváme klientovi možnost určit, zda je pro něj prioritní nízká cena, nebo maximální atraktivita v provedení detailů vizualizací. Pokud si s vizualizací více vyhrajeme, strávíme na ni více času, a to má vliv i na celkovou cenu vizualizací.
Rozdíl v levné × propracované vizualizaci:
V případě důrazu na nízkou cenu není obvykle takový prostor pro detaily jako u vizualizací s vyšším rozpočtem. Nevyhrajeme si tedy tolik s rostlinami a zahradami v okolí domu, nebo třeba s dekoracemi a nábytkem na balkonech a terasách. Samozřejmě i ty při důrazu na nižší cenu vybavíme, ale provedení a vybavení nebude tak atraktivní.
V případě důrazu na nízkou cenu obvykle použijeme neprůhledné sklo v oknech, nebo kompletní zakrytí záclonami. Pokud je prioritou co nejatraktivnější provedení, použijeme průhlednější či méně odrazivé sklo a v průhledech do interierů bude vidět nábytek. Rovněž zde není prostor pro například večerní vizualizaci s působivým západem slunce na obloze, s rozsvíceným interierem a nasvíceným okolím domu.
Ve vizualizacích s důrazem na nízkou cenu bývá obvykle méně aut či lidí. První dojem z vizualizací zkrátka není při levnějším provedení až tak dobrý, jako u více „vymazlených“ vizualizací.